Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2012

Ανασκόπηση & νέο κόλλημα!!!

Χρόνια Πολλά!Καλή Χρονιά σε όλους!
Πρώτη ανάρτηση για το 2012 και σκέφτηκα να κάνω μία ανασκόπηση της χρονιάς που πέρασε όσον αφορά τις δημιουργίες μου.
Aρχικά σας έδειξα τις ονυχοδημιουργίες μου και συγκεκριμένα τα blixz που σας άρεσαν πολύ! Και μετά από ένα σύντομο ταξιδάκι στην Κλειτορία, έφτιαξα ένα diaper cake,διάφορα baby gifts, καθώς και κάποια αξεσουάρ. Και μετά...ανακάλυψα τη μεγάλη μου αγάπη! Το decoupage! Έφτιαξα πολλές ταμπελίτσες με decoupage!! Πολλές , πάρα πολλές!! Σειρά είχαν βαπτίσεις και διακοσμήσεις. Μετά, πάλι, κρεμάστρες,  καδράκια και διάφορα άλλα άσχετα !! Α!Ξεκίνησα δειλά δειλά να φτιάχνω και τα πρώτα μου άλμπουμ!

Και αφού τα θυμηθήκαμε όλα,λέω να σας δείξω και κάτι καινούριο: Τα βραχιολάκια από καουτσούκ τα οποία βλέπουμε σ'όλες τις κυρίες της showbiz: Ε.Μενεγάκη, Ν.Μπουλέ, Κ.Καινούργιου, Ν.Γερμανού κ.ά. και είναι τόσο της μόδας!











Σας αρέσουν?
Αυτά από μένα!Σας εύχομαι και πάλι καλή χρονιά με υγεία και δημιουργικότητα!Γιατί μη ξεχνάτε ότι κάθε μορφής δημιουργία είναι επανάσταση!...Φιλιά!

2 σχόλια:

  1. Καλή χρονιά Αλεξία μου!!!
    Ότι επιθυμείς! Σου εύχομαι να δημιουργείς πάντα ευφάνταστα και τόσο όμορφα πραγματάκια!!!
    Φιλιά πολλά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ σ ευχαριστώ γλυκιά μου Κατερίνα!Καλή χρονιά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή